poniedziałek, 17 listopada 2014

To dopiero początek początku...

Hej :)
Więc, chcę zacząć jeszcze raz, chcę być tu systematycznie, i spędzać więcej czasu na czym mi zależy. A więc od początku...Nazywam się Karolina. Interesuję się modą, tańcem i muzyką. Posty będę dodawać około co 2,3 dni,a jeśli będzie to konieczne to jakiś post napiszę po dłuższej ilości czasu. Postaram się nagrywać także filmiki typu lifestyle, moda itp. Design pozostanie taki jak był wcześniej. Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój blog i chętnie będziecie go czytać ❤

5 komentarzy:

  1. Nie moge sie doczekac filmikow! ;))

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie

    zapraszam na mojego bloga http://zobiektywuaparatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej śliczna wpadniesz do mnie dopiero zaczynam! :) http://girlrauhl-outfits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia :)
    Zapraszam : nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chamskie komentarze i hejty proszę zachować dla siebie.
Wszystkie komentarze mile widziane ;))
Cari ♥