środa, 10 grudnia 2014

8 dziwnych faktów o mnie

Hej, już za 2 tygodnie są święta, co oznacza spotkanie z rodziną, śnieg (mam nadzieję, że będzie), pyszne jedzenie i oczywiście...prezenty! Chciałabym już kupić zimowe buty, bo jest grudzień, a aja do szkoły chodzę w conversach. Może zacznę znowu chodzić w moich glanach. No, ale je się ubiera dość długo, i nie chodzi się w nich miło kiedy jest 7,8 lekcji. Może wiecie gdzie można kupić śliczne zimowe buty które kosztują ok.100-200 zł?  Pomyślałam, że dzisiejszy post będzie o kilku dziwnych faktach.

1.Kiedy przytulam kogoś zawsze zaciskam zęby, choćby chciałabym go udusić.

2.Kiedy się z czegoś cieszę cała się trzęsę i śmieję.

3.Kiedy jest ciemno, boję się że zaraz pojawi się jakiś demon, duch i coś mi zrobi ( tak to American Horror Story mi zniszczył psychikę)

4.Przeważnie kiedy zjem cukierka, albo batonik to od razu chcę zjeść jakiś obiad, czy coś takiego i na odwrót, i tak jest ciągle.

5.Zawsze na przerwach i wf po cichu śpiewam sobie jakieś piosenki z nudy.

6.Kiedy jem cukierki, albo ciasteczka z czekoladą np. Delicje, Ptasie Mleczko.Najpierw zjadam czekoladę, a później środek.

7.Kiedy spodoba mi się jakaś piosenka, a nie znam jej nazwy śpiewam tylko słowa które pamiętam, i brzmi to dość dziwnie...

8.Jestem typem ludzi który się od wszystkich nieznajomych odsuwa, jakbym widziała w nim "zagrożenie" .

Powiem szczerze, że nie są one jakoś dziwne, ale jakoś tak mi wpadły do głowy jako pierwsze :*

Napiszcie w komentarzach 2 dziwne fakty o Was! 

6 komentarzy=nowy post

14 komentarzy:

  1. 3,6,7 też tak mam :D haha 4, 8 czasami :)
    w 4 to mam tak szczególnie w McDonaldzie :) zamówię sobie, np. loda, to zaraz chcę frytki i na odwrót
    ale tak w domu czy coś to mam tylko ta, że zjem obiad, a potem chcę coś słodkiego, na odwrót raczej nie XD
    dzisiaj zmiana adresu bloga :) więcej w najnowszym poście
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne fakty o mnie :
    1. Często śpiewam moim bliskim znajomym, ale przed publicznością, albo kim kogo nie lubię, lub nie znam dobrze nie zaśpiewam xd
    2. Często denerwuje mnie to, gdy trzeba na czymś się skupić, a inni zaczynają inny temat xd
    Ogl, masz bardzo ciekawy blog! :D

    www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też ahs zrył psychike ;/ ale i tak kochaam
    zaobserwowałam, miło jeśli się odwdzięczysz ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post o muzyce, której ostatnio słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe fakty :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, blog! Będę częściej wpadała :)
    No i oczywiście obserwuję! :)
    Zapraszam do mnie: baranek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez tak mam z tym spiewaniem piosenki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie ahahah :)
    1.Nie umiem dać nikomu nawet buziaka w policzek,fuj eh
    2.Zawsze rano czesze włosy minimum 10 minut przez to często mam mało czasu rano
    ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie po American Horror Story mniej się boję różnych stworów i tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie piosenka, której nie znam słów wygląda mniej więcej tak: nanana nanana adswgvuwiaeilwdgiyawgeiywag nana nanana nananananana!! :D

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne fakty haha :D
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, niektóre są serio dziwne, szczególnie ten z zaciskaniem zębów :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tak samo z piosenkami. Tylko ja sobie ciągle nucę w głowie, aż w końcu albo zapomnę, albo wreszcie ją znajdę hah.
    Co do butów to patrzyłaś np w ccc? Ja własnie znalazłam taką jedną parę i zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Chamskie komentarze i hejty proszę zachować dla siebie.
Wszystkie komentarze mile widziane ;))
Cari ♥