środa, 6 stycznia 2016






Zabawne jest, że mam odwagę po 8 miesiącach to pisać. Pewnie większość moich stałych czytelników nawet tu nie spogląda. Nie dziwię się zresztą. Wrócić do blogowania było moim postanowieniem noworocznym.  Piszę tego posta w urodziny mojego mojego idola. Wybrałam właśnie ten dzień, ponieważ chcę, żeby był w jakiś sposób wyjątkowy. Mam tylko nadzieję, że tak będzie. Zdaje mi się, że teraz blog będzie wyglądał inaczej, bo zmieniłam się i to bardzo. W pewnym sensie zdaje mi się, że wydoroślałam. Chociażby intelektualnie. W każdym bądź razie mam nadzieję, że uzyskam też nowych czytelnikom, którym będzie się miło czytać tego bloga. Chcę jeszcze poinformować, że zmieniam teraz wygląd bloga. Głównie chcę, żeby był jak najbardziej przejrzysty i po prostu klasyczny. Mam nadzieję, że wszystko się Wam spodoba! xx







2 komentarze:

Chamskie komentarze i hejty proszę zachować dla siebie.
Wszystkie komentarze mile widziane ;))
Cari ♥